Weg zon :'( - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Weg zon :'( - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Weg zon :'(

Door: Ralf

Blijf op de hoogte en volg Ralf

11 Augustus 2007 | Griekenland, Athene

Salut a tout!

Even weer een snelle update voordat mn tijd verstreken is. Zitten nu op Santorini, maar het is bewolkt en waait heel hard :S. Hebben we de 4 weken zon net niet gehaald :'(. Maja ben al redelijk gekleurd (en maybe n beetje rood :P) dus das nie zo erg. Anyway, bedankt voor de tip paps, want we wisten niet zo goed wat we vandaag moesten gaan doen aangezien t weer niet meewerkt voor de vulkaan of het strand. En.. t vliegtuig terug gaan we sowieso missen, in t kader van principes en een geod verhaal :P.

Paros was best grappig, hebben daar de eerste nacht ergens aan het water geslapen (lekker goedkoop). Was wel grappig, normaal weet je 's middags niet waar je slaapt en of je uberhaupt wat vindt voor het avondeten, maar toen we aankwamen op Paros, stonden er enorm veel propers voor allerlei hotels, hostels en campings :S. En wat doen wij, we gaan wild camperen :P.

Gisteravond hebben e wat gekletst en gepooled met een Australische en 2 Francaises. Kon ik mn frans weer ns onderhouden, super leuk :D!! En ze kwamen uit Paris, dus dat was helemaal geweldig. Vanavond zien we wel, moeten een beetje op het geld letten, dus hard uitgaan kan sowieso nie :(.

Goed, er knippert iets roods rechtsboven, dus mn tijd is bijna op.

Bye bye en tot ooit!!

Knuf en kus van Ralf