Halverwege - Reisverslag uit Patras, Griekenland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Halverwege - Reisverslag uit Patras, Griekenland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Halverwege

Door: Wingman

Blijf op de hoogte en volg Ralf

02 Augustus 2007 | Griekenland, Patras

Hallo lieve mensjes,

We (Robbert en ik) zitten nu op de tourist office in Patrai (Patras). Pakken zo eens een treintje naar Korinthe om vervolgens over een paar daagjes door te trekken naar Athene. Verder staan ook Delphi en Thebe op het programma en willen we nog 2 eilandjes 'behoppen' :P.

Zoals jullie dus kunnen concluderen zitten we in Griekenland (eindelijk!!). Want dat was namelijk nogal wat moeite. Hadden namelijk de boot gemist doordat er maar 4 keer per dag een trein vanuit Napels naar Brindisi ging. En we waren nog wel zo vroeg op.. :S. Uiteindelijk zijn we die dag in Bari gestrand en hebben we daar in een of andere slotgracht van een fort geslapen. Allemaal verhalen dus, waarvan we er jullie thuis nog veel meer zullen vertellen.

In Italie hebben we gedaan: Pisa, Florence, Siena, Rome, Sorrento en Bari (:P). Ook ontmoeten we veel mensjes die ook reizen (en dachten wij dat 4 weken lang was, er zijn er best veel die 4 maanden weggaan). Is wel echt een leuke sfeer, 's ochtends iemand leren kennen en er 's aconds mee uit gaan of eten :D.

Ok, dat was ff een update. We zien jullie over 2 weekjes wel.

Groetjes, Kuzz Robbert en Ralf

PS. Ow ja, als jullie ons willen bereiken, sms Robbert (0624111671), m'n phone is namelijk in Roma gestolen :S.

PPSS. Pap, nog gefeliciteerd, hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad :D.

PPPSSS. Lientje, t gaat al wat beter met me :).

• 02 Augustus 2007 - 17:29

Erik:

Goed bezig jongens! Hier in Egypte is t warm!
    Ralf: toch nog die nieuwe foon!

Veel plezier nog!

• 03 Augustus 2007 - 06:40

Marielle:

He ralfje, owjee dan is je mooie broekje ook weg!?!?! damn...
    Fijn dat je het leuk hebt!! cool om zo je verhalen weer te volgen! Zie je wel dat het goed gaat, ff weg is goed voor je..en het vliegt dat merk je nu wel he!
    Geniet er nog van en ik spreek je snel
    kusjes Fleurtje