Laatste dagje Athini - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Laatste dagje Athini - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Athini

Door: Ralf

Blijf op de hoogte en volg Ralf

08 Augustus 2007 | Griekenland, Athene

Hallo aandachtige lezertjes,

Ik (Ralf) ben weer helemaal fit. No alcohol pour moi de rest van de vakans.

Vertrekken zometeen naar Peiraya (haven van Athini) om de boot te reserveren voor vanacht 0.00h. Wordt dus weer een dagje wachten. Gister hadden we weer eens wat gemist (de bus naar Delphi) en de volgende was te laat. Zijn toen dus maar Athini weer in gegaan (hadden we de laatste dag nog willen doen). Nu doen we Delphi dus op t eind.

Zijn gister in 2 parken, de 3 Olympische stadia, t museum en een rommelmarktje geweest. 's Avonds was er toen volgens t boekje een of andere lichtshow, maar die hebben we niet gevonden. Dus hebben we op een heuveltop naast de Akropoli onder de sterren gelegen met een vet uitzicht over de stad. Vonden het toen allebei wel jammer dat we met een jongen ipv een meisje weg waren :P.

Dus al met al wordt Greece steeds leuker, al is het net zo goedkoop als we gedacht hadden :S. Strakjes dus de boot naar Santorini en over een paar daagjes Paros.

Las ook dat iecdereen het op zijn/haar vakantie/thuisblijven ook wel amuseerd, dus ik hoop dat die trend zich voortzet. Zie jullie over een weekje wel weer, want op de eilanden gaan we (deels) strand slapen en zal er geen internet zijn.

Groetjes en een dikke knuf en kus voor diegenen die dat willen,

Ralf

PS. Mam, pap, de ouders van Robbert halen ons al op in Bohn, dus das geregeld..

PPSS. Fleur, zo snel vliegt de tijd niet, heb t idee dak al 2 maanden weg ben :S (sowieso tikken de seconden niet weg als je brak bent :P).

PPPSSS. Lin, gaan we nog naar Low Lands?

• 08 Augustus 2007 - 11:47

Fleur:

he ralfje, twas eigenlijk als een grappie bedoeld he, hahaha...iig chill dat je het leuk hebt en dat je je goed vermaakt. Ik vermaak me prima, veel centies verdienen, alleen het mooie weer moet dan ook nog ff komen he, anders word ik nooit bruin! :p
    Kheb trouwes ook geboekt naar Cape Town, kheb dr echt mega veel zin in. Geniet nog ff van je vakantie.

kusjes Fleurtje
    PS ook groetjes aan Robbert

• 09 Augustus 2007 - 11:12

Willy :

Hoi Ralf en Robbert,

Succes op de eilanden. Houd er wel rekening mee, dat boten niet altijd varen. Hebben wij op Santorini ook een keer ervaren. Waait het te hard, valt de boot uit en moet je tot de volgende dag wachten. Jullie hebben al een paar keer iets gemist; mis echter niet het vliegtuig terug. Dat is iets problematischer.

Verder wens ik jullie nog een paar prachtige dagen. Op Santorini moet je trouwens naar de opgravingen van Akrotiri gaan kijken. Zeer de moeite waard.

Nu weten we echter nog niet wanneer je precies thuis komt. Laat dat even weten.

Groetjes, ook van mama en Talitha.