's Ochtends in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu 's Ochtends in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

's Ochtends in Athene

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Ralf

06 Augustus 2007 | Griekenland, Athene

Hallo allemaal,

Een mailtje van mij i.p.v. Ralf, aangezien hij boven ligt uit te zieken van gisteravond!
We zijn gisteren aangekomen in Athene nadat Korinthe een beetje was tegengevallen. We hopen hier eigenlijk op betere dingen wat Griekenland betreft, maar het gaat verder best prima. Waarschijnlijk gaan we vanmiddag Athene onveilig maken. Eens kijken wat hier allemaal te doen is. Morgen al het goed is naar Delphi en daarna gaan we eilandhoppen en relaxen op de vele stranden hier in Greece.
Ik mis de maaltijden van thuis wel n beetje, aangezien we gisteren een vreemd prutje hadden (pasta met tomatensaus, champignons uit blik en lunchmeat)
We zien wel wat de vakanie ons verder nog zal brengen.

Met relaxede groet,

Robbert

p.s. "Relaxed" is het motto van de vakantie

• 06 Augustus 2007 - 08:43

Inge:

Heey kerels!
    Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen als jullie weer terug zijn! En de foto's natuurlijk ook ;)
    Tot snel, kus Inge

• 06 Augustus 2007 - 09:39

Saar S:

Heey Robbert en Ralf!
    Nog heel veel plezier verder, vooral met het eilandhoppen hihi! :D Zal vast leuk worden! Hier gaat het voor de rest ook goed, we hebben ook eindelijk een paar daagjes zomer, alleen voor hoelang? :P
    Ben inderdaad ook erg benieuwd naar al jullie belevenisverhalen! :D woeiwoei!
    Tot gauw!
    Kus Saar

• 06 Augustus 2007 - 19:28

Mama En Papa:

Hoi Ralf en Robbert,

Zijn sinds donderdagavond terug van vakantie. Cap d'Agde was nog erg leuk.
    Wel lastig dat je telefoon gestolen is. Maar ja het is niet anders.
    Dacht ineens laat ik eens kijken op 'Waar ben jij nu'.
    Ben blij te lezen dat je geniet van je vakantie. Zijn jullie een dag later met de boot kunnen gaan?
    Laat even weten wanneer jullie naar huis komen en of jullie gehaald moeten worden.
    De grote verhalen horen we wel als je thuis bent.

Nog heel veel plezier, have fun.

Dikke kus en knuffel,
    mamsie en papa

P.S. Je hebt al je studiepunten gehaald. COMPLIMENTEN!