Back from pack - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Back from pack - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Back from pack

Door: Ralf

Blijf op de hoogte en volg Ralf

16 Augustus 2007 | Nederland, Landgraaf

Hey allemaal,

We zijn weer allebei heel terug gekomen van onze backpackvakans. Gister om 20.00 uur thuis. Laatste dagen waren nog vet relax, Delphi en Santorini, al is het allemaal wat duur uitgevallen.

Hebben net de foto's bekeken en er zijn hele vette bij. Zal er ook wat op deze site zetten als ik tijd heb. Robbert heeft iig geen tijd meer, hij vertrekt zo op kamp en is dan weer 3 weken weg met z'n tas (hij is er ook zo aan gehecht :P).

Dus, tot snel allemaal

Groetjes, Kuzz Ralf en Robbert

PS. Nobody beets us in 'neger zijn', alleen jammer dat hier zon een onbekende factor is :S.

• 06 September 2007 - 04:46

Isa:

Hey Ralf!

Ik heb nu pas je site ontdekt! Hoe komt t toch dat ik geen automatische berichtgeving krijg?!?!?! Heb me iig nu ingeschreven.
    Je backpackreis klinkt echt vet trouwens en jullie hebben heel veel gezien als ik dit zo lees (en dan heb ik het niet alleen over wc potten na een leuke avond ;)).
    Paros & Santorini zijn mooi he? Ben dr een jaartje of 2 geleden ook geweest en ik vond de stranden daar geweldig...
    Cool dat jullie ook illegaal gecampeerd hebben, dat zijn denk ik de leukste ervaringen en tja, dat meisje mee op vakantie dat komt nog wel :). Ik moet zeggen dat je blij mag zijn, want jongens zijn veel makkelijker om mee te reizen dan meisjes! Ik spreek uit ervaring :p.

Nou Ralfie, heel veel succes met je stagen en tot mails :).

X Isa