Weekendje Pays Bas - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Weekendje Pays Bas - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Weekendje Pays Bas

Door: Wingman

Blijf op de hoogte en volg Ralf

13 November 2006 | Frankrijk, Parijs

Hey allemaal!

Heb nog een kwartiertje (nu 11 uur) voordat ik met de auto naar t station rijdt en dan de trein naar Aachen Haupt Bahnhof neem (moet daar alleen een uur wachten grrr :@). Mijn 3 a 4 daagjes thuis zitten er dus al weer op. Kom straks om een uur of 5 aan in Disney en dan moet ik nog eten en erna ga ik naar bed, ben moe.

Vrijdag heb ik met Lien en mn parents voor de tv gehangen (Dirty Dancing :D:D). En ook weer lekker met mn vriendinnetje geslapen, beetje krapper in bed, maar toch leuk ;). En ow ja, buur had nog gebeld, heb weer eens een recordje telefoongesprek gezet (voor mijn doen).

Zaterdagaaf ben ik naar de verjaardag van Ruthje geweest, was gezellig. En daarna naar Vegas, was wel weer ns anders dan de dure discotheken in Paris. Ook leuk dus. Heb bijna iedereen weer gezien, op sir Robbert na want die zit in London.

Gister was Fem ook gekomen en blijven slapen, was dus vet laat vannacht, en vanmorgen weer vroeg :S. Maar ja, heb dalijk 3 uur TGV om te slapen. Was trouwens wel een naaistreek van de docent van Jolien, hij kwam niet opdagen, tsss. Had Lien me gewoon nog uit kunnen zwaaien :'(.

Zo stop er weer mee. Groetjes aan iedereen en een special Kizz for my Cherie!!!!!!

Ralfje

• 13 November 2006 - 10:06

Inge:

Heey Ralf,
    Ik vond het dit weekend ook heel gezellig en het was leuk om jou en de rest nog eens te zien!! Nu moeten we nog een keer naar Vegas, want ik heb nog steeds muntjes..
    Groetjes Inge

• 13 November 2006 - 10:09

Pauwul:

Yo Ralf,
    Was idd leuk je nog eens te zien (en meteen de rest dan ook wa). Have a good time, relax. Kom je ook weer eens naar Nederland? :P lol

Greetz Paul

• 13 November 2006 - 11:48

Malou:

Heey Ralf,
    Het was super om iedereen en vooral jou weer gezien te hebben :D. Hoop dat je nu lekker slaapt in de trein. Wat een rotstreek van die docent... Misschien dan toch nog tot in Disney
    koesie&knuffie Malou

• 14 November 2006 - 16:39

Saartje:

Heey Ralfje!
    Ik vond echt super je weer te zien!! Ook al was het maar kortjes...Veel plezier weer in Disney!!! En verzamel maar nog flink handtekeningen :P
    Groetjes kus Saar

• 23 November 2006 - 09:07

Marielle:

Hey Ralfje
    ja ja ik leef nog. Dat is lang geleden he!!! hoe is het met jou? hier gaat het goed, btje warm he, 30 graden!! Ik begin al aardig een negertje te worden. Met stage gaat het goed, ik sta nog steeds receptie, ik wil graag nog wat veranderen, komt wel schot in denket. En geniet je van het land in je vrije tijd? sow das lekker dat je ff naar huis kunt, dat gaat bij mij een btje lastig, 11uur vliegen!! mam en lisan komen al over 3 weken, echt super tof!!
    Heel veel succes en plezier nog en ik spreek je snel, houdt je site in de gaten!!
    dikke kus Fleurtje