Malade - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Malade - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Malade

Door: Wingman

Blijf op de hoogte en volg Ralf

23 November 2006 | Frankrijk, Parijs

Ciao tout le monde!

Comment vous allez? Moi, je suis malade :S. En dan word ik wel heel jaloers op die 30 graden bij Fleurtje in Sud Afrique. :@ ;)

Heb afgelopen week een dagje in een ander hotel gewerkt, was wel eens wat anders.

Donderdagaaf was dan het personeelsuitje dat ik georganiseerd had. Was super leuk.

Vanaaf is weer een feestje, maar ik denk niet dat ik ga, moet om 7.00 werken en mijn conditie is nu niet echt super. Gister ben ik om 19.00 (na sesamstraat :P) naar bed gegaan en heb tot vanmorgen geslapen, dus ik denk dat ik er straks ook weer vroeg in lig. Morgenmiddag komt Leen ook nog langs, dus moet echt me energie sparen.

Vandaag was er ook gratis eten voor het personeel, als 'kerstcadeautje'. Wel grappig.

Bon, ik stop er weer mee, heb zo een bus want heb nog al mn geld op mijn pasje en ga dus iets te eten halen w=voor morgenvroeg en vanaaf (als ik nog wakker word ;)).

Groetjes aan ieder!!
Xuz aan Lientje!!
Leen, xie je morgen!!
Is, jou eind januari!!
Fleur: we gaan zoenen!! ;)
Robbert, moet jou nog ff spreken over de zomer!!
De rest, kan niet wachten jullie weer te zien, want volgens mij wordt kerst en nieuw jaar vrij eenzaam hier :S :`(

BISOUSSSSSSSSSSssssssssssss

PS. Ow ja, heb ook nog grote schoonmaak gehouden (vandaar dat ik ziek ben met al die ramen en deuren open) en ben nog naar de kerstparades etc geweest, echt vet mooi!!

• 23 November 2006 - 17:29

Linniew:

Hey Buur! Ga je met Fleur zoenen? Tsss... En ik dan?! :P hihi Jammer dat je ziek bent, beterschap dan maar! En ik maar denken dat module 9 rustiger was... pfff..
    MOrgen weer fijn mensen selecteren die bij ons naar school mogen, of niet! ;) :D Ive got the power! hihi ;)
    Bisous et a bientot!

• 27 November 2006 - 13:08

Ruud Aka The Maniac:

Kerel!

Alles prima zo te horen, op het ziek zijn na dan he. Hier ook, mega druk, maar dat zat er aan te komen met afstuderen.
    Ons huis is trouwens ook geinfecteerd met een virus, het POKERVIRUS!! Dus als je terug bent zul je er ook aan moeten geloven...

Clear blue skies,

The Maniac

P.S. Mijn verjaardag zal toch op de 27ste gehouden worden @ Frankenstraat!