Weer n dagje niets doen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Weer n dagje niets doen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Weer n dagje niets doen

Door: Wingman

Blijf op de hoogte en volg Ralf

12 December 2006 | Frankrijk, Parijs

Hey allemaal,

Heb weer 2 daagjes vrij en mn eerste weer verspild met niets doen :S. Vandaag heb ik wel al boodschappen gedaan en bij Imagination ontbijt gehaald. en zometeen moet ik gaan huiswerken, want heb nog 3 weken voor mijn verslag :S.

Vanaaf ga ik met Ray, El, Tan, Ester (collega Tan) en Krista (vriendinnetje Pays Bas van El) uit. Moet morgen om 8 beginnen, maar ok. Ga dalijk voor Tan en Es koken, El en Krista hebben lasagne, en daarna gezellig met z'n 5en eten (alleen Ray moest werken vandaag). Ja, lin ik weer t, tis weer alleen met dames :P. Krista studeert trouwens in Maastricht en woont vlak bij mij, dus we gaan nog een keertje meeten in Limbabwe.

Voor de rest niet echt veel meer te vertellen, buiten dat ik was omgewaaid met de zware storm in t weekend :S. Dus groetjes!!!!!!


Ralfie

  • 12 December 2006 - 14:44

    Paul:

    Zo Ralf, kerst en nieuwjaar komen eraan en Rico en ik komen je binnenkort lastigvallen.. Jolientje komt ook bijna ;) jeej
    Zo te zien zijn er aardig wat mensjes die je kent en hoop dat je verder ook een leuke tijd met ze hebt.
    Owjah.. volgende keer stenen om je schoenen binden zodat je niet omvalt..

    Groetjes Paul

  • 12 December 2006 - 18:15

    Ben:

    Hej Ralf bedankt voor je kaartje. Nou een probleem heb geen adres van jou..... Ben je trouwens met de kerst in Disneyland? Veel plezier met je paar dagen vrij.

    Groet Ben

  • 20 December 2006 - 11:54

    Inge:

    Ik heb van Lien gehoord dat het leuk was in het weekend! Top! Ik heb btw gisteren je prinsessenmacaroni uit Disney gegeten en ie was lekker!! Helaas heb ik wel te horen gekregen dat ik niet naar Zweden mag volgend jaar.. Ik ben uitgeloot.
    Anyway: have fun nog in Parijs en tot in januari!
    Groetjes Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Stage Disney

Stage in Disney, Paris

Recente Reisverslagen:

22 April 2007

Managementstage

02 Februari 2007

Retour aux Pays Bas

23 December 2006

Het einde :S

12 December 2006

Weer n dagje niets doen

30 November 2006

Druk druk druk
Ralf

Na de hotelschool bijna af te hebben, begin ik aan een reisje aroung the world van ongeveer 2 jaar.

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 84408

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 27 Juli 2013

De reis die heet het leven

10 Oktober 2011 - 13 Oktober 2011

Paar daagjes Disney

17 Maart 2010 - 01 Juli 2011

Down Under & the Far East

10 Juni 2009 - 17 Maart 2010

Thuis

07 Juli 2008 - 10 Juni 2009

My 1st World Trip

30 Juni 2007 - 31 Juli 2007

Maandje Europe

09 September 2006 - 07 Februari 2007

Stage Disney

Landen bezocht: