EHBO dan maar - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu EHBO dan maar - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

EHBO dan maar

Door: Wingman

Blijf op de hoogte en volg Ralf

01 November 2006 | Frankrijk, Parijs

Hey leute!

FF in het kort wat er met Halloween en ervoor te doen was. Erna ga ik naar bed, want heb 6 dagen gewerkt en was veel te doen, dus ben moe.

Waren dus 600 arrivées zaterdag en zondag zelfs 900. Dat zijn dus best wel veel mensjes om in te checken. Maarja, tis al een voorbereiding op Bonfire, das over 1 week. Dan komen er ook duizenden Engelsen.
Gister was het Halloween, met een speciale Halloween Eve. Maar er was een Black Out, dus ik mocht het park niet in :@. Heb het wel geprobeerd met Wiktor (collega). We zijn daarna dus maar terug naar het hotel gegaan om Marie Jose op te halen, want zij moest tot 23.00h werken (ik tot 8 en Wiktor had vrij). Dus we zijn toen maar naar Wikter gegaan om wat te drinken (jip idd ook Poolse Wòdka).

Ben overdag trouwens naar de EHBO geweest. Was net bezig gesmienkt te worden (:S rare zin zeg :P), toen ik plotseling heel duizelig en misselijk werd. Toen werd het me ook nog zwart voor de ogen en ben ik maar gaan liggen. Maria Jose zag haar kans schoon en begon me gelijk uit te kleden ;), nee grapje, ze deed mijn shirt open en mijn mouwen opstropen voor frisse lucht. En ze wuifde me toe met mijn ‘pay check’ (en nee t was niet dat ik daar zo van geschrokken was). Maar het werd me toch helemaal zwart voor de ogen. Intussen waren ook de Pompiers al gebeld en zij vonden niets, dus moest maar even blijven liggen. Na 10 minuten was het weer in orde, maar ik moest naar de EHBO voor een check en als t aan een te laag suikergehalte lag, kreeg ik daar een ‘suikerpil’ (Halloween, trick or treat). Maar ook daar vond de ‘Medicien’ niets, mijn suikergehalte was goed, bloeddruk normaal en ook met mn temperatuur was niets mis. Kon dus een tijdelijke daling van mijn suikergehalte zijn. Als het echter nog eens gebeurt, moet ik echt naar een dokter, want dan is t misschien gevaarlijk.

Dus vandaag moest ik rustig aan doen. Echter ik kwam er bij de bushalte pas achter dat t vandaag een feestdag is in frankrijk, nou ja dodenherdenking en dan is er weekenddienst. Had de bs dus 15 minuten later, moest rennen en was 4 minuten te laat. De rest van de dag was wel ok. Had nu ook een shadow, Davide, een Italiaanse jongen. Ik moest hem uitleggen hoe een cash (kassa) werkt en hem een beetje helpen met alles. Vond ik wel leuk.

Heb ook nog geprobeerd een reservering te maken, maar was weer de hele tijd Halloweenmuziek (waarom weet ik ook niet, want dat is eigenlijk gisteraaf afgesloten).

En heb ook nog even geslijmd tijdens de lunch (mag ik ten minste te laat komen). Melanie (collegatje) en Yvonne (team leader) zeiden iets over mijn dessert, chococrêpe, en daarna weer iets toen een ander collegaatje er ook een had. Heb ze er toen ook maar eentje gekocht (is toch Disney die betaald). Vonden ze wel lief.

Ow ja, heb nu ook skype (darkwingman) dus wie t ook heeft Call me en wie t niet heeft, download t!!

Verder, ik mis iedereen vet, maar kom de 10e rond 2 in Aachen Bahnhof aan :D. Speciaal voor de verjaardag van Ruthje kom ik trug ;). Meteen maar een feestje toch?

Nou, ik stop ermee. Trusten!

  • 03 November 2006 - 00:37

    Rene Smit:

    Grappig, nog zo'n haagse hotello op waarbenje.nu ...

  • 03 November 2006 - 16:59

    Ralf:

    A Rene Smit: C'est qui toi? Et moi, je suis pas 'haags', je viens de Limbourg!!!!

  • 04 November 2006 - 18:30

    Erik:

    Jaaaa, let maar op dat je de Limburgse trots maar niet beledigd! ;-)
    haha
    "Waar in 't Bronsgroen Eikenhout, 't nachtegaaltje zingt....enz enz

  • 05 November 2006 - 18:46

    Pauwwul:

    Yo Ralf,

    zekers als gij terug komt dan komt er een feestje ;) Ik ben van de PARTY.. en partij :P
    Net terug van optredens was ook echt gaaf.. check www.sixcents.nl!!!

    Veel plezier en succes nog die paar daagjes voordat je naar huisje komt hier he!

    Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Stage Disney

Stage in Disney, Paris

Recente Reisverslagen:

22 April 2007

Managementstage

02 Februari 2007

Retour aux Pays Bas

23 December 2006

Het einde :S

12 December 2006

Weer n dagje niets doen

30 November 2006

Druk druk druk
Ralf

Na de hotelschool bijna af te hebben, begin ik aan een reisje aroung the world van ongeveer 2 jaar.

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 84384

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 27 Juli 2013

De reis die heet het leven

10 Oktober 2011 - 13 Oktober 2011

Paar daagjes Disney

17 Maart 2010 - 01 Juli 2011

Down Under & the Far East

10 Juni 2009 - 17 Maart 2010

Thuis

07 Juli 2008 - 10 Juni 2009

My 1st World Trip

30 Juni 2007 - 31 Juli 2007

Maandje Europe

09 September 2006 - 07 Februari 2007

Stage Disney

Landen bezocht: