mijn eerste werkdag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu mijn eerste werkdag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

mijn eerste werkdag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ralf

19 September 2006 | Frankrijk, Parijs

Zo, tis alweer een tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb, komt door internetprobleem. En kom er nu achter dat je je berichtje niet kunt plakken in de site, grr. Goed, wat ik gedaan heb:
nadat de eerste dagen vrij zwaar waren, gaat het nu een stuk beter. Afgelopen weekend heb ik n beetje voor mezelf gehouden en me met mijn huiswerk (lees stageverslag) bezig gehouden. ma t/m vrijdag heb ik formation de HIS gehad. Een training over het reserveringssysteem en hoe Disney in elkaar zit. Hele zware week, maar de training was in het Engels. Je moest alleen alles een dag later beheersen en das pijnlijk voor je hersenen. Lag elke dag om 10 in bed, mais j ai passe avec 92 pourcent. En t was goed voor mijn sociale contacten, heb vriendjes gemaakt met Julia (grieks/duits) en andrea (zweeds). was alleen zo druk dat ik Gitta bijna nie meer heb gezien.
weekend was vrij. Ow ja, mijn kamergenoot is zoensdag teruggekomen. Hij (Hadi) was blijkbaar een zeekje naar strassbourg (school) en is nu officieel geslaagd. Hij vertrekt dus aan het eind van de maand naar the US. Kan met hem mijn frans goed oefenen, dus is wel jammer. Vrijdagaaf had hij een feestje waar ik ook aan meegedaan heb (was geslaagd dus...) en heb nog 3 nederlanders leren kennen. Toen ik eenmaal naar bed ging (Victor=Pluto en Hadi zaren verdwenen en zijn vrienden dus maar gegaan) kwamen er opeens drie engelse meiden de kamer in. Die had Victor die dag blijkbaar leren kennen en ze kwamen nu langs, dus het feest ging verder. Zij zijn trouzens ook karakters, Mickey (Sarah), Tic (Katy) et Goofy (Zara). en heb van Sarah drie handtekeningen gekregen van haar karakters :D.
Zaterdagaaf ben ik met the Brittisch, Cedric en Hadi naar een discotheek gegaan, Hurricanes, en das heeeeel duur. 10 eurie voor een malibu en 10 voor jas en entree :'(
Voor de rest heb ik veel aan mijn weeklys gezerkt, maar duurt lang want moet in het frans. En zondag hebben de mensjes van zaterdag een film (engelse cabaretier) gekeken.
gister had ik de welcome on stage training in het frans, maar dat was best te doen. Vandaag was mijn tweede werkdag en vanwege ziekte had ik geen begeleider. Heb echter gezoon alles alleen gedaan en ging goed. De verantwoordelijke was wel een beetje verbaasd dat ik gewoon al alles deed, dus das wel goed :).
Zo, nust wel genoeg. Groeten en kuz pour les filles Ralfje, et pour ma petite amie, une bisou tres speciale1

ps. Jolientje is jarig!!!!!!! Smak smak smak Proficiat liefie
ppss. leen, zeker weten dat ik langskom, wil Paris bien sur verkennen. Mail je mijn vrije dagen nog zel ns.

  • 19 September 2006 - 18:09

    Inge & Erik:

    Woow! Hoop info, op t eerste gezicht lijkt t van feestjes aan elkaar te hangen daaro:P
    Maar €10 voor entree:O :O echt errug duur!

    Have fun wederom!

    Kus Inge, knuffel Erik

  • 20 September 2006 - 10:02

    Saartje:

    Heey Ralfje!
    Mijn naamgenootje is dus mickey hihi :) wat leuk, zo zie je ook es wie er allemaal onder die pakken zit! Alleen de feestjes zijn idd een beetje duur...maar wel super dat je zoveel beleeft :)
    Kus en knuf, Saar

  • 21 September 2006 - 15:31

    Linniew:

    Hey Buur!!
    Wow echt al veel vriendjes gemaakt zeg, super leuk! En allemaal uit verschillende landen, goed voor je talen ;)
    Hier is alles ok, net een excursie gehad van 3dagen a 300 euro, fijn! maar wel erg leerzaam hoor ;)weet je al wanneer je eventueel vrije dagen/weekenden hebt voor een date? :)
    Bisous!

  • 21 September 2006 - 18:11

    Femke:

    Hey Fanfy!
    Goed om te horen dat alles goed gaat! En ik ben natuurlijk megatrots op je dat je zo verantwoordelijk bent :P ;) Jammer dat je nu in Parijs feestjes organiseerd. Die mis ik hier wel :( Alhoewel Jolien een hele goede vervanger is (Y) Die doet het namelijk super met haar verjaardag! Alleen jammer dat jij er niet bij kan zijn. Tegenwoordig gebeuren er hier veel dingen en het is raar dat het niet met jou gedeeld kan worden. Dus kom maar snel terug! Want ik kan niet naar Parijs komen...
    Dikke kus en knuf

  • 24 September 2006 - 22:24

    Robbert:

    Laat ik ook maar weer eens wat van me laten horen :p. Ik zie dat het feesten weer goed gaat, het zou ns niet! Het is natuurlijk ook weer precies iets voor jou om met veel vrouwen om te gaan. Je lijkt ze aan te trekken, of is het andersom? Ik hoor t wel weer. Greetz Robbert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Stage Disney

Stage in Disney, Paris

Recente Reisverslagen:

22 April 2007

Managementstage

02 Februari 2007

Retour aux Pays Bas

23 December 2006

Het einde :S

12 December 2006

Weer n dagje niets doen

30 November 2006

Druk druk druk
Ralf

Na de hotelschool bijna af te hebben, begin ik aan een reisje aroung the world van ongeveer 2 jaar.

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 84411

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 27 Juli 2013

De reis die heet het leven

10 Oktober 2011 - 13 Oktober 2011

Paar daagjes Disney

17 Maart 2010 - 01 Juli 2011

Down Under & the Far East

10 Juni 2009 - 17 Maart 2010

Thuis

07 Juli 2008 - 10 Juni 2009

My 1st World Trip

30 Juni 2007 - 31 Juli 2007

Maandje Europe

09 September 2006 - 07 Februari 2007

Stage Disney

Landen bezocht: