De eerste dagen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ralf

08 September 2006 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal!

Wat leuk dat jullie met zovelen mijn siteje bezoeken! En sorry dat ik hem niet update, maar heb dus blijkbaar geen internet op de kamer (en ik weet niet hoe ik moet inbreken op het wireless :( ;) ). Maar goed, dit is mijn 3e dag hier in Disney, en het gaat steeds beter. Nu even een korte samenvatting (houdt een dagboek bij, maar er zit ook geen USB op de computers) van wat er is gebeurt de afgelopen dagen:
Dag 1: Lief dat er zoveel mensjes waren om me uit te zwaaien :D. Met 4 tassen sjouwen als je met de TGV gaat is echter minder :S. Toen ik hier kwam, was het een heel gedoe om het bureau de recrutement te vinden en blijkbaar was er ook nog wat fout gegaan (mijn contactpersoon is weggegaan en ik had sommige papieren niet gekregen) waardoor het lang duurde voordat alles geregeld was. Eenmaal in mijn huisje viel dat ook wel tegen (kaal, klein) en was ik erg eenzaam.
Dag 2: ik moest gister om 9 uur op Disney University zijn, waar ik een tradition kreeg, de geschiedenis en grondwaarden van Disney. En ik kreeg te horen waar ik vandaag moest zijn, om 9 in het Sequoia Lodge Hotel. Tijdens de dag ben ik opgetrokken met een franse jongen, een nederlandse en een nederlands meisje die ook in mijn 'woonwijk' wonen. We zijn ook nog even in het park geweest en ik ben dus al in Space Mountain en een andere achtbaan geweest :D. Erna nog ff boodschappen doen in Val d'Europe (enorm groot shopping center) en toen ravioli gemaakt. Voelde me alleen weer een beetje lonely toen ik op ma chambre zat te eten. Ben toen maar met mijn huisgenoten gaan kaarten en vroeg naar bed gegaan want een hele dag frans denken is supervermoeiend.
Dag 3: au jourd'hui j'ai ete a l'hotel. Maar het was daar niet bekend dat ik zou komen en enorm druk ivm overboekingen. Ging echter best goed, heb uitleg gekregen, en zelfs al wat check ins gedaan. En om 5 was ik weer klaar en heb t weekend vrij. Maandag tot vrijdag krijg ik dan training (nadat ik eigenlijk al een dag gewerkt hed :S ). Heb nu een internetkaart gekocht van 10 uur, maar ben alweer een uur online, de receotie gaat o dicht, dus ik moet ophouden. Jullie horen echter snel weer van mij. Bisous et beaucoup d'armour from la France.
Ralfje
PS. Moet van het hotel naar de kapper, dus als ik terugkom heb ik weer kort haar :(.
PPSS. Lientje, je t'aime beaucoup et je te mis!!!!

  • 08 September 2006 - 20:06

    Femke:

    Hey Ralfie!
    Jammer dat je je zo eenzaam voelt. Maar jou kennende heb jij als sociaal beest (niet doordenken mensen) zo mensjes waar je mee om kan gaan! De mensjes hier missen jou ook... me included! kom maar weer snel terug met korte haren ;) gheghe (moet bekennen dat k t niet erg vind :D) Spreek je snel fanfy!!!
    Dikke kus en knuf

  • 10 September 2006 - 14:46

    Lientje:

    Hee liefie!
    Wat doet die Mickey je aan hey, weet ie wel hoe lang je erover gedaan hebt om je haar zo leuk te krijgen?!!
    Zijn handtekening hoef ik niet hoor ;)
    Mesa mist u aussi, maar ben druk bezig met mijn bezoeken te regelen!!
    kuskuskus

  • 11 September 2006 - 10:32

    Erik:

    Heej Ralf!
    Echt jammer dat t ff zo alleen voelde, maar gaat vast snel over als je nu al aan het kaarten bent met huisgenoten;-)
    Volgens mij gaat het best goedkomen daar met je als ik dat zo al hoor: "check ins gedaan". Tis straks: MasterManager R Wingen :P
    Lookin forward to your next post!
    Groetjes Erik

  • 11 September 2006 - 10:32

    Erik:

    Heej Ralf!
    Echt jammer dat t ff zo alleen voelde, maar gaat vast snel over als je nu al aan het kaarten bent met huisgenoten;-)
    Volgens mij gaat het best goedkomen daar met je als ik dat zo al hoor: "check ins gedaan". Tis straks: MasterManager R Wingen :P
    Lookin forward to your next post!
    Groetjes Erik

  • 11 September 2006 - 13:36

    Aukje:

    Heej Ralf,
    ik hoop ook voor je dat je je snel minder eenzaam gaat voelen. zo te horen gaat je dat wel lukken he:)
    Ik vind t wel jammer van je haar. stomme Franse.
    hej suc6 nog met de hele dag in het franse denken. haha
    xxx

  • 14 September 2006 - 11:47

    Linniew:

    Hey Buur!! Nou ja nu iets minder buur maar ja ;) Jammer dat je geen it op je kamer hebt zeg, kunnen we niet elke dag je micky-verhalen bijhouden!! :( En t begin is altijd wel moeilijk/eenzaam maar zal nu wel stuk beter gaan denk ik nu je met de training bezig bent. dan leer je toch weer hoop mensen kennen enzo! En aardige huisgenoten verder?
    Heb je wel plek in je kamertje voor bezoekers dan? Dan kom ik snel langs :D Weet je al wannee je vrij hebt ofzo?
    Tot snel! Bisous!!

  • 15 September 2006 - 09:22

    Marleen:

    Heej Ralf!
    Is het nog een beetje uit te houden daar tussen Mickey en Donald? Anders ben je meer dan welkom om je tussen de altijd-en-overal-te-laat-voor-Parijzenaars te komen voegen ;-)

    Groetjes Marleen

  • 19 September 2006 - 10:39

    Ben:

    Hoi Ralf,
    Je weet dat alles wel op zijn pootjes terecht komt. Even door bijten en je komt er stukken beter uit.

    Van je haar, kan ik niet echt om treuren. Werd eens tijd dat het haar er af zou gaan.

    Hopelijk zal je het meer naar je zin krijgen.Zodat je van deze leerzame ervaring kan genieten. Het thuisfront, zal aan je denken.

    Groet Ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Stage Disney

Stage in Disney, Paris

Recente Reisverslagen:

22 April 2007

Managementstage

02 Februari 2007

Retour aux Pays Bas

23 December 2006

Het einde :S

12 December 2006

Weer n dagje niets doen

30 November 2006

Druk druk druk
Ralf

Na de hotelschool bijna af te hebben, begin ik aan een reisje aroung the world van ongeveer 2 jaar.

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 84433

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 27 Juli 2013

De reis die heet het leven

10 Oktober 2011 - 13 Oktober 2011

Paar daagjes Disney

17 Maart 2010 - 01 Juli 2011

Down Under & the Far East

10 Juni 2009 - 17 Maart 2010

Thuis

07 Juli 2008 - 10 Juni 2009

My 1st World Trip

30 Juni 2007 - 31 Juli 2007

Maandje Europe

09 September 2006 - 07 Februari 2007

Stage Disney

Landen bezocht: