Paris - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Paris - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Paris

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ralf

25 September 2006 | Frankrijk, Parijs

Whoehoe, het is gebeurt. Ben zowel naar het park als naar Parijs geweest :D:D!! Ben helaas wel alleen in het park geweest, maar was wel grappig. Veel details. En Parijs was ook dikke fun, de engelse meiden hebben humor, nou ja ze lachten de hele tijd om mij :P.
Le travail went ook al goed. Vandaag een vette fooi gehad van een Engelsman omdat hij zijn parkticket was verloren en ik een nieuwe had gemaakt.
Voor de rest heb ik niet veel te vertellen. Dus ik laat het hierbij. Plaats aan het eind van de week wel weer iets (dan ben ik met Marleen in Parijs geweest).
Greetie Ralf

• 25 September 2006 - 16:14

Erik:

Ooow ik ben zó jaloers nu ff! Ik wil ook naar Parijs én naar Disney...grr:P

Maar wel leuk voor jou! Have fun!

• 25 September 2006 - 16:48

Aukje:

heej Ralf disney is leuk he:), maar Parijs ook. Als ik nog eens naar Parijs of disney wil, wil jij dan mijn gids zijn:D;)
    veel plezier nog van de week he
    xxx

• 29 September 2006 - 17:05

Robbert:

Eey Ralf,

Ook al in Studio's geweest, je moet die autoshow daar zien, supervet!
    Greetz Limbo

• 04 Oktober 2006 - 08:49

Katie:

He Ralf,

Wel handig idd dat je me de site hebt gegeven, ben ik helemaal up to date. Maar wel een beetje jaloers. Misschien toch maar sparen zodat ik met Jolientje en de rest een keertje mee kan naar Paris :D