Inge en Erik - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Inge en Erik - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Inge en Erik

Door: Ralf

Blijf op de hoogte en volg Ralf

15 Augustus 2008 | Frankrijk, Parijs

"Ola, que tal? Hablos un pocito espagnol. La habitacion no esta liste ahora, a partir de las 3 esta lista." More or less this way about 55% of my check ins today started this way, due to the fact that their was about the same percentage Spanions in the hotel. And almost 500 'arrivés'. Imagine how dry my throat was at the end of the day.
Afterwords I went to Paris and gues who I ran into?? Erik en Inge! What a coincidence! :P We went to the Island of the Notre Dame and sat down on the point were the river splits in two (Inge's dream came through). And we ate 'Kabab' in 'les Tuileries' (pronounce as Twiejuriejus) and sat down in there as well. Unfortunately rainy clouds prevented me from seeing the Eifel Tower in blue (appearently it's like that at night). But I'll probably join Lara next friday evening to visit the Loouvre and I have a second chanche. Anyway, because off the coming rain I decided to get back home, and after a lot of tears ;) I parted again from Inge and Erik.
But I almost got back to then. As always, I fell asleep in the train and I woke up when we were already at Chessy. :P And because of that I also nearly mist my bus. :P :S But I got home in time and now it's raining and my Internet doesn't work. So I think I just watch another episode of Terminator and the go to bed.

Tomorrow I work at 11 and maybe I'm going running with a college afterwords. Saterday I don't know jet: or I stay home and have dinner with Friederike and Carmen, or I spent some time with Esther (she visiting Disney this week end) or I go to 'Versailles' with Lara and Annaik (two colleges). With those last two I watched a movie last tuesday and it was about Marie Antoinnet (wife of the last Louis, the 16th or something). That's why they go and visit. But I'll see if I join them, seems like a nice fieldtrip do..

Ow yeah, I also went to a party afterwards and met another Dutchy!! Whoehoew!

That's all, the rest of the week was either very boring or I simply can't remember. :P

Greets, Kiss, Hug etc

Ralf


  • 14 Augustus 2008 - 22:44

    Esther:

    Jaja.. ik kom zaterdag aan!!waarschijnlijk rond een uurtje of 18h.
    Mijn Franse nummer is 06 - 115 12 160
    Ik denk dat ik een weekje blijf! Ik heb nog geen treinticket voor de terugreis geboekt. Ik dacht dat doe ik wel op Chessy :)
    lekker avontuurlijk toch?
    Waarschijnlijk ga ik zaterdag met Marilyn (ken je haar al? ze is ook Nederlands) en nog een paar anderen eten in Paris! Ga mee!! gezellig! Tot snel!! kus!

  • 15 Augustus 2008 - 08:05

    Sanne:

    Eyyy Ralf,

    Tips India:
    - ontwijk grote steden tenzij je dr moet zijn
    - veel diarreeremmers meenemen
    - ontwijk Goa zeker nu tijdens de moeson. Dr is geen drol te doen, enkel paddoo's eten
    - Kerala, Rajasthan, en Kashmir als t rustig is zijn de mooie regio's ! Neem zeker een houseboat in Kerala (je wordt als Monglie in de jungle wakker). Tip om te slapen: www.johnsonskerala.com! Including honden genaamd Rastaman, Chocolate, and Icecream :S... Wat betreft Rajasthan heb ik alleen Jaipur en Pushkar aangedaan maar de hele provincie schijnt super te zijn vooral Jaisalmer, de poort naar de woestijn richting Pakistan. Tip om te verblijven in Pushkar bij Hotel White House vanwege het rooftop restaurant: superrr lekker indisch eten afgestemd op westerse darmen :).

    Dat was t wel zo'n beetje! Heel veel plezier!

    xx

  • 15 Augustus 2008 - 17:28

    Carmen:

    Hey ich wusste gar nicht dass wir morgen gemeinsam Dinneressen =) Gibts Suppe oder muss ich mir was einfallen lassen?
    Meld dich mal... Appt.Nr. 1613 heute oder morgen ab 17h15
    Ciao

  • 16 Augustus 2008 - 10:51

    Inge En Erik:

    Hoi Ralf!
    We zijn weer terug in Maastricht! Ik (Inge) ben nog steeds in de wolken en Erik is -hoewel Parijs geweldig was- weer blij dat ie z'n eigen bedje weer heeft ;)
    We zullen ook wat foto's opsturen! Tot snel!
    Groetjes en knuffels,
    Erik en Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ralf

Na de hotelschool bijna af te hebben, begin ik aan een reisje aroung the world van ongeveer 2 jaar.

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 84304

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 27 Juli 2013

De reis die heet het leven

10 Oktober 2011 - 13 Oktober 2011

Paar daagjes Disney

17 Maart 2010 - 01 Juli 2011

Down Under & the Far East

10 Juni 2009 - 17 Maart 2010

Thuis

07 Juli 2008 - 10 Juni 2009

My 1st World Trip

30 Juni 2007 - 31 Juli 2007

Maandje Europe

09 September 2006 - 07 Februari 2007

Stage Disney

Landen bezocht: