Snik snik, byebye Pays Bas - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Snik snik, byebye Pays Bas - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Snik snik, byebye Pays Bas

Door: Ralf

Blijf op de hoogte en volg Ralf

06 Juli 2008 | Nederland, Maastricht

Hoi hoi,

Nog even snel een berichtje voor ik mn bed induik, want ben moe. Heb namelijk vandaag de hele dag verhuisd en gepakt. En gezien de weinige uurtjes slaap afgelopen dagen (ik moest toch afscheid van iedereen nemen!), is het dus geen slecht idee om te gaan slapen.

Ben nu officieel en fysiek weg uit Maastricht, dus dat ligt me nog een beetje zwaar. Ga het wel missen daarzo, op nrtje 43 Frankenstraat..

Morgen om 9.30h rijd ik met mn paps naar het zuiden. Eerst nog even naar de gemeente Maastricht om mn nieuwe paspoort op te halen en dan hoop ik voor 4 uur daar te zijn.

Mn vooruitzichten tot nu toe dan nog ff (al ligt dit ook aan de planning van anderen):
- Disney Parijs (juli 08)
- Aruba/VS/Disney Florida (7 okt 08 of 1 feb 09) --> ligt ook aan mn buurtje, met wie ik samen ga trekken
- Mexico/Colombia/Peru/ Brazil/Chili/Argentinië (maart 09)
- Australië (Juli/Aug 09) --> Katie heeft beloofd mij te meeten, zou ze t doen?? ;)
- Indonesië/Thaïland/India/Nepal/Tibet/China/Japan/Rusland (okt 09)
- Na huis (feb/maart 10)
Begin okt kom ik wel nog ff trug naar Pays Bas en is er nog snel ff een feestje in Maastricht. :P Iedereen uitgenodigd!!

Owja, dan nog een nieuwtje: na een gezellig avondje is er een nieuw idee/concept ontstaan. Dit voor als ik in geldnood kom, maar het staat iedereen vrij om mee te doen wanneer zij willen. Het spel:
- Iemand heeft een opdracht voor mij en plaatst deze op mn site. Incl een donatie onder het motto 'help Ralf de wereld rond' (vanaf € 0,01). :P
- Ralf voert de opdracht uit (mits het haalbaar & acceptabel is natuurlijk) en maakt er een foto van. Deze zet ik dan op de site.
- Persoon doneert mij en ik kan weer een dag (of langer) vooruit. :D

Tot nu toe staat er:
- Op National Television komen in de VS ~ gegeven door Yoeri op 1 juli ==> Payment: € 100,- (hijs gul hè :D)
- Op een bekend plein een act opvoeren voor een dag ~ verzonnen door Ruud op 1 juli ==> Donation: ookal € 100,- (mensen die mij kennen, weten dat deze binnen is :P)
- Op Naked News komen ~ gepost door Ruud op 2 juli ==> Money: ??

Weet niet of het leuk is, wat ervan gaat komen, maar iig kunnen we er mee lachen (althans jullie zeker).

Ik ga pitten, doei!!! Ik ga jullie missen!!

Kus en knuf voor iedereen!

Ralf

  • 06 Juli 2008 - 22:59

    Erik:

    Hooooooooi Ralf!

    Ik ga je echt missen(doe t al een beetje)...
    Ik wens je alle succes in de wijde wereld! Laat ze maar weten wat humor is daarzo ;-)

    Ik heb ook nog een kleine opdracht voor je;
    Laat Mickey en Minie met elkaar tongen. (de mensen in de kostuums die in het park rondwandelen) Payment: €15

    Have fun!

    Groetjes,

    Erik!

  • 07 Juli 2008 - 08:28

    Saar S:

    Heej Ralfje! Goh wat gaat het snel allemaal! Jammer dat ik je nu niet meer zie! :( Maaar het feestje in oktober klinkt in ieder geval al goed en dan ben ik ook weer in het land!
    Ik wens je een heeeel erg vet begin van je reis en een te gekke tijd! Geniet ervan!
    Dikke knuffel, Sarah

  • 07 Juli 2008 - 09:25

    Inge:

    Boehoew, ik mis je ook al!
    Houd je email in de gaten, want ik ga je zeker weten bombarderen ;) Hahaha.
    Tot in Augustus, grote broer! :P
    Kus Inge

  • 07 Juli 2008 - 15:51

    Buur:

    Hey buurtje!
    wow t komt nu echt dichtbij, je gaat gewoon weer naar disney cool man! en al je plannen vind t echt goed :) over onze planning zullen we nog wel ff mailen! hoop dat je internet hebt in disney!
    xxxx

  • 07 Juli 2008 - 21:16

    Hans Verbong:

    Hallo ralf.
    Op de allereerste plaats natuurlijk van harte proficiat met het slagen. daar moet ik dus je moeder voor mailen om daar achter te komen.
    Ik vind het super dat je de wereld gaat verkennen (en daardoor jezelf).
    Ik stort bij deez 25 euro (weet alleen niet hoe dat moet, maar daar mail ik ook je moeder wel voor). Als tegenprestatie hoef je wat mij betreft alleen maar van ieder moment te genieten en open te staan voor alle indrukken die je gaat opdoen.
    Ik zal proberen via deze site op de hogte te blijven en af en toe een antwoord achter te laten.
    Knuffels Hans

  • 08 Juli 2008 - 10:53

    Thomas:

    ey ralf

    kent me wel :p keyoke.
    heel veel succes en ok al kan ik niks doneren omdat ik platzak ben ik blijf zekerz kijke op je site

    laterzzzz thomas

  • 08 Juli 2008 - 11:04

    Isa:

    Hey ralf!
    Super veel succes & plezier op je wereld reis. Doe China & Linda de groeten van me en keep me posted!
    X

  • 08 Juli 2008 - 19:58

    Marja Windhorst:

    Bon voyage ...!
    Je serai à Disney (Marne la Vallée au de septembre et je te contacterai!
    Salut, Marja Windhorst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ralf

Na de hotelschool bijna af te hebben, begin ik aan een reisje aroung the world van ongeveer 2 jaar.

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 84307

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 27 Juli 2013

De reis die heet het leven

10 Oktober 2011 - 13 Oktober 2011

Paar daagjes Disney

17 Maart 2010 - 01 Juli 2011

Down Under & the Far East

10 Juni 2009 - 17 Maart 2010

Thuis

07 Juli 2008 - 10 Juni 2009

My 1st World Trip

30 Juni 2007 - 31 Juli 2007

Maandje Europe

09 September 2006 - 07 Februari 2007

Stage Disney

Landen bezocht: