Les premiers jours (aangepast) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Les premiers jours (aangepast) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Les premiers jours (aangepast)

Door: Ralf

Blijf op de hoogte en volg Ralf

09 Juli 2008 | Frankrijk, Parijs

Salutekes!

Allereerst allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve smsjes en berichtjes op mn site!! Is toch een beetje van thuis dat ik mee neem.


Ik zit nu in la Boiserie bij de recepties aan een Internetcompie. Vet duur, maar ze hebben nog steeds geen Internet op de kamers. :(
Zit met 3 Franse roomies in app 3413, iets verder van de receptie dan de vorige keer. Maar gelukkig zijn de Fransen niet zo luidruchtig als de vorige keer. Mn colloque moet zelfs nog eerder op dan ik. :P En ik moet al om 7.09h de bus hebben. :(


Ow ja, mn adreske:

Wingen, Ralf
Residence la Boiserie
Appartement 3413D
Rue de la Marie
77 700 Magny-le-Hongre
France/Frankrijk

Wie wil, ik heb nog een paar byebyekaartjes, dus mail jullie adressen ook ffkes. :) En wie nog leuke foto's heeft, stuur maar, dan kan ik mn room versieren. :)


Woensdag mn 2e dag gehad, a la reception de Newport Bay Club. Ik kan het nog, al moest het ff terug komen. Helaas moet ik volgende week mn training HIS (computersysteem) opnieuw doen omdat dit te lang geleden was. Daarom heb ik dus ook nog geen eigen inlogcodes en kan ik niets zelfstandig doen. Echt frustrerend als je wel weet hoe alles moet, er een wachtrij staat, maar niets kan doen. :S :@
Maja, dus even weer een weekje training en dan kan ik weer doen waar ik goed in ben. Corine (mn oude baas en tevens mn nieuwe) heb ik ook al gesproken. Ze vond het leuk dat ik er weer was en ik moest veel 'upsells' doen, want daar was ik de vorige keer blijkbaar goed in. :)
OW ja, joy van de week: 40% espagnol, whoehow ik spreek het vloeiend als ik naar Zuid AMerika ga.


Collega's zijn ook aardig, leer nu veel sneller mensjes kennen dan de vorige keer (dit keer niet liggen huilen de eerste avond(en) :P). Maar echte hechte vriendjes heb ik nog niet gevonden. Essie is helaas niet te vinden hier, dus ik neem aan dat ze echt weg is. :( Gister wel gaan basketballen met een Duits meisje, vandaag misschien weer (zou kunnen dat ze nu al aant spelen is).


Vandaag, zaterdag 12, mn eerste vrije dag gehad. Eerst uurtje of 12 geslapen en erna gamed (Halo, whoehoe) en gekletst met mn huisgenoten. Daarna stukje gelopen, boodschapjes gedaan en gegeten. En nu is de dag alweer bijna voorbij.
Morgen komt Rico, dus ga ik hem vervelen en maandag begint mn training.
Deze week al veel gedaan. Gister en eergister een verloren kindje weer terug gebracht bij zijn/haar ouders. En een upsell gedaan van de normale kamers naar Admiral Floor (4 sterren en extra service). Is een competitie onder ons om cheques te winnen. Maar ik heb nog geen initialen dus heb de upsell gedaan op de account van een collega (zij ook blij :P).
Gister met een collegatje en haar vriendinnen in het park geweest: Tower en Space Mountain gedaan. En Gitta (NL meisje van vorige keer) nog gespot. Zij gaat over 2 weekjes echter weer weg en blijkbaar is Esther de dag voor mn aankomst vertrokken. :(


Okay, dat was het. Zal over een paar daagjes nog eens kijken en als ik wat nieuws/leuks beleef horen jullie het!


Groetjes, knuf, liefs, bissous et tout ca!

Ralf


@ Hans: Thanks, ook nog voor mn B-day cart!!
@ Papa: het was allemaal nog gelukt
@ Robbert/Lily: heb nog geen Frans sim, antwoord wacht nog ff. ;)
@ Leen: je hebt mn adres, ik hoop de symkaart snel te zien, dan kan ik lily smsen. ;) Ik neem aan dat ik gewoon in de telefoonwinkel beltegoedkaarten moet kopen? Welke provider? Kun je de details ook ff meesturen/mailen? Thnx a lot!!
@ Fleur: het tijgertje is mee! Zal er een foto van maken in de Big Thunder Mountain of zo. :P Veel bon chance nog in Hilton!
@ Esther/Hubby: Still here?!?

Nieuwe en oude opdrachten tot nu toe:

- Mickey en Minnie laten zoenen, gepost door Erik -> E15,- (wordt moeilijk kerel, ken nog geen engelsen :P)
- Mn kop kaal scheren zoals alle backpackers dat in het begin doen, verzoekje van Saartje H -> E 3,-
- Naked News door Ruud
- Act op een plein door Ruud
- National Tele door Yoeri

  • 09 Juli 2008 - 17:31

    Robbert:

    Ik hoor t wel. Goed te horen dat huilen er niet bij is deze keer (al had ik dat ook niet verwacht). Enne... rustig aan hè met de vrouwen!

  • 09 Juli 2008 - 18:41

    Malou:

    Mooi om te horen dat je weer op een nice plekje zit.
    Liefs Lou

  • 09 Juli 2008 - 19:50

    Inge:

    Hola!
    Dat klinkt goehoed! Jammer van de training, maar ach, dat overleef je ook wel he ;)
    Inge (nu echt ingeschreven in Rotterdam > aaah!)

  • 10 Juli 2008 - 14:06

    Essie:

    Hey hubby!

    Je kan me niet vinden, omdat ik 6 juli terug naar Nederland ben gekomen... :(
    Zit jij er nog in Augustus? Ik kom dan een paar dagen langs om al mijn vrienden die ik daar heb gemaakt weer even op te zoeken.. Laat het me maar weten! Veel plezier en groetjes aan Ruben! Dikke kus

  • 10 Juli 2008 - 17:31

    Aukje:

    Heeej Ralf,

    Ook ik wens je nog een super leuke tijd te gemoet. Ik hoop dat je veel zult zien van je reis en maak ons maar lekker met je mooie en leuke verhalen hier op je site. Als ik een leuke opdracht voor je heb zal ik hem posten:P:P:P En als je in oktorber terug komt, zullen we zeker langs komen:)

    Veel plezier en geniet er maar van.

    xxx Aukje & Machiel

  • 10 Juli 2008 - 18:53

    Ruth:

    Heej....
    Nu dan eindelijk ook een berichtje van mij...
    Klinkt allemaal heerlijk daar...Om aandacht zit je niet verlegen als ik je verhalen allemaal lees ;-)
    Have Fun!!!!
    Ik zal aan je denken!!
    Kussies

  • 12 Juli 2008 - 00:55

    Paul:

    Ralf!!
    Een beetje jammer dat t er niet meer van gekomen is om af te spreken. Ik zal zeker je avontuurtjes volgen.. als ik ook internet heb want ik ben nu ook in een internetcafé in Chicago. Veel succes met werken en tot je volgende berichtje!!

    Groetjes Paul

  • 14 Juli 2008 - 09:21

    Anne:

    Heey Ralf,

    Jammer dat ik je niet meer heb gezien op de barbecue voor je wegging, ik vond het echt kut dat ik niet kon komen. Ik hoop dat je een heel toffe tijd gaat hebben, maar zo te horen gaat dat vast en zeker lukken!
    Veel plezier!

    x
    Anne

  • 15 Juli 2008 - 17:58

    Leen:

    Hoooooooi!!!

    Heb je mail gelezen, en beantwoord :-) Ik zal vrijdag de simkaart op de bus doen met bijbehorende instructies. Hoop dat je er wat aan hebt!

    Voorderest klinkt het erg goed allemaal en hoop dat je lekker van deze zeer uitgebreide, maar vooral zeer leuke en leerzame sabbatical gaat genieten. Ik houd je avonturen in de gaten!!

    Liefs Leen

  • 15 Juli 2008 - 20:13

    Hans Verbong:

    Hallo Ralf,
    Ik vind het soms toch een super medium, de computer. Leuk dat ik zo op de hoogte van je blijf.
    Zeker als dadelijk de grote wereldreis gaat beginnen.
    Hier gaat alles zijn gangetje.
    Druk op het werk. Gelukkig gaan we regelmatig een weekend tussendoor weg. Zo zijn we afgelopen week naar het North Sea Jazzfestival geweest. Was een hele ervaring.
    Hoop snel weer een bericht van je te lezen.
    Knuffels,
    Hans

  • 16 Juli 2008 - 13:05

    Thomas:

    kunde ok via msn iets sture :P veel succes mej die franse zo he. en erik is je account aan het opleuke met wat dorpjes dus komt goed

    laterzzz goeie reis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ralf

Na de hotelschool bijna af te hebben, begin ik aan een reisje aroung the world van ongeveer 2 jaar.

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 84410

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 27 Juli 2013

De reis die heet het leven

10 Oktober 2011 - 13 Oktober 2011

Paar daagjes Disney

17 Maart 2010 - 01 Juli 2011

Down Under & the Far East

10 Juni 2009 - 17 Maart 2010

Thuis

07 Juli 2008 - 10 Juni 2009

My 1st World Trip

30 Juni 2007 - 31 Juli 2007

Maandje Europe

09 September 2006 - 07 Februari 2007

Stage Disney

Landen bezocht: