Retour aux Pays Bas - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Retour aux Pays Bas - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Retour aux Pays Bas

Door: Wingman

Blijf op de hoogte en volg Ralf

02 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Salut tout le monde,

Comment allez-vous? Moi, je suis aux Pays Bas pour ce moment, a Maastricht, et Disney me manque beaucoup :S. Ensuite je voudrais pas retourner a l'école aussi. Mais bon...
Pour les jours prochains, je vais visiter une amie de moi dans le nord de Hollande (elle depart en stage) et j'ai encore trois milles d'autres choses a faire.

Je voudrais encore dire que mes derniers jours au Sequoia était très bien, la suite était magnefique. Mais quand meme c'était rare de partir.

Maintenant en Néerlandais:
Voor degenen die t al begrijpen, IK MIS DISNEY!! En ja Esje, ook jou droge humor een beetje. Is t nog een beetje gezellie daar?? Want natuurlijk zonder mijn aanwezigheid in Disney is t ook wel een beetje saai. (Ego strelen heet dit ;) :P ).

Mijn laatste dagen in Disney waren echter geweldig. Had met Jolien nog 2 nachten in Sequoia geslapen en had de Honeymooon suite geregeld, relax!! Hebben een dagje lekker met zijn 2en genoten en niet echt veel gedaan. Daarna een dagje met Is en later ook Es in het park geweest. De eerste avond had ik nog een afscheidsborreltje met mijn collega's gehad. Op de terugreis had alleen de trein anderhalf uur vertraging, waas iemand voor een trein gesprongen. Vind ik eccht aso, zadel je anderen op met je probleem en hinder je vet veel mensen mee!! Maar goed, en general vond ik het best wel weer raar om terug te komen. Maar went wel weer, ga morgen naar Linnie voor haar good bye party en erna nog naar Utrecht voor Lienta. Heb ook nog ergens een gala en een Wlcome Back party. Helaas heb ik ook nog wat werk te doen voor mijn verslag, :S. Had trouwens wel een 8,7 gekregen van Elmer (stagebegeleider ter plekke) voor mijn stage. Vet Goed!! :D:D

Zo, Erik heeft het eten klaar, en hij en Femke wachten op mij. Dus ga eten.

A tout a l'heure ou au revoir a tout,

Bisous Ralf

• 03 Februari 2007 - 10:41