Het einde :S - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Het einde :S - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Het einde :S

Door: Wingman

Blijf op de hoogte en volg Ralf

23 December 2006 | Frankrijk, Parijs

Salut tout le monde!!

Merci a tous qui ont trouvés mon addresse quelque chose en m'ont envoyés une carte de Noël!! Et vous et tout les autres je souhaite aussi une joyeux Noël et un très bon 2007!!! Bisous, amuserez vous pendant les fêtes, beaucoup d'amour et je vous embrasse dans le nouvel an.

Ralfie

PS. Nog ff wat ik gedaan heb: hotels bekeken en gewerkt (ook tijdens de feestdagen :S, ga jullie missen). Morgen (24e) hebben we secret Santa op t werk en de 27e ga ik Kerst met mn huisgenootjes vieren.
De 1e begin ik om 7.00, maar dat houd me niet tegen om toch te feesten met mijn collega's.

De 2e komen mijn ouders, zussie met r vriendje en Jolien, dus toch nog een beetje familiegevoel rond nieuw jaar. Helaas zijn El e Tan dan wel al weg en vertrekt Ray ook de 6e. Maar Esther komt er waarschijnlijk bij, met misschien haar buisgenootje. Dus Nederland houdt stand in Appartement 1401, Residence la Boiserie, rue de la Marie, 77700 Magny le Hongre, France (zo nu weet iedereen t). :D

Eind januari komt Jolientje ook weer :D en ga ik nog met haar, Is, Leen en d'r freundje Paris en disney onveilig maken.

Zo, ga nu echt slapen, moet morgen nog veel aan mijn rapport werken, want dat moet over 10 dagen af. :S

Doei doei!!!!!!! Mis ya all!! -XXX-

PPSS. Wil iedereen mij ook even doorgeven wanneer ik moet vrijhouden in januari (welcome back party's, verlaatfeestjes vanwege stage, gala's etc).

  • 23 December 2006 - 11:04

    Erik:

    *brakheid*
    10 februari Vrijhouden!
    Vrolijke kerstdagen, gelukkig nieuwjaar!

  • 23 December 2006 - 12:06

    Inge:

    Zalige kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar! Moge je veel kado's van je huisgenootjes krijgen ;)

  • 27 December 2006 - 16:39

    Robbert:

    Ik ben dan weer eens sjaak afhaak :( , maar ik wens je ook het afgezaagde gelukkige nieuwjaar. We spreken elkaar wel weer ns! Beter snel dan langzaam :p

    Greetz Robbert

  • 31 December 2006 - 19:38

    Mickey:

    Oui Ralf,

    aussi moi je te souhaite une bon année! Domage que tu dois travailler demain :P.

    Bisous Mickey et Minnie

    PS. Cherie, je vais faire la reservation pour janvier demain:D:D!!

  • 10 Januari 2007 - 09:43

    Fleurtje:

    he Ralfje,
    wat leuk wat van je te horen!!! met mij gaat het goed, lekker een bruin negertje aant worden!! Op het werk gaat het super, hele toffe collega's, dan vind ik het jammer om weg te gaan. Zal ze zeker missen. Maar wil van de andere kant ook weer naar Nederland!! iedereen weer zien. En jou zoenen he :p. ik ben die vakantieweek al aan het volplannen, maar zeker ben ik nog in maastricht. we MOETEN bijkletsen he, ik heb je zoveel te vertellen.

    Hele dikke kus
    Fleurtje

  • 10 Januari 2007 - 20:47

    Laura:

    Hey Ralf,

    Een beetje laat, maar toch... Gelukkig nieuwjaar !!!

    Hoe is het daar in Paris ?? De feestdagen heb je goed gevierd zie ik. Is het heel erg anders dan in Nederland?? Hier in Madrid is het nog steeds heel erg leuk. Kerst en oud-en-nieuw waren heel erg gezellig, samen met ander studenten en later ook mijn ouders. Ik ben nu aan mijn laatste stukje van de stage begonnen (de receptie). Eigenlijk heb ik nog niet heel veel zin om weer terug te gaan... jij ???

    Ik weet niet zo heel veel te schrijven, maar ik was met mijn verslag bezig en ik dacht ga even wat anders doen...

    Besitos

  • 17 Januari 2007 - 16:08

    Linniew:

    Hey Buur!
    Eigenlijk wist je t al, maar zal t toch nog maar een keertje zeggen, mn partey is 3 februari :D
    Hoe ist verder daar? Echt de laatste weken nu!! Wil je wel weg..? Wanneer kom je nou precies terug? 1 feb toch? Nou spreek je snel buur!
    KUS Linniew!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Stage Disney

Stage in Disney, Paris

Recente Reisverslagen:

22 April 2007

Managementstage

02 Februari 2007

Retour aux Pays Bas

23 December 2006

Het einde :S

12 December 2006

Weer n dagje niets doen

30 November 2006

Druk druk druk
Ralf

Na de hotelschool bijna af te hebben, begin ik aan een reisje aroung the world van ongeveer 2 jaar.

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 84296

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 27 Juli 2013

De reis die heet het leven

10 Oktober 2011 - 13 Oktober 2011

Paar daagjes Disney

17 Maart 2010 - 01 Juli 2011

Down Under & the Far East

10 Juni 2009 - 17 Maart 2010

Thuis

07 Juli 2008 - 10 Juni 2009

My 1st World Trip

30 Juni 2007 - 31 Juli 2007

Maandje Europe

09 September 2006 - 07 Februari 2007

Stage Disney

Landen bezocht: