Verhuisd - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Verhuisd - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Verhuisd

Door: Wingman

Blijf op de hoogte en volg Ralf

25 Oktober 2006 | Frankrijk, Parijs

Hallo mensjes,

Even een mindere mededeling: ik ben ontslagen en dus weer terug naar Nederland verhuisd. Over de reden tast ik nog in het duister. ... Whahaha Grapje. Ik ontslagen, hou op zeg! ;) Ben echter wel verhuisd. Zit nu bij een andere Nederlandse jongen en 2 meisjes van Hotelschool Den Haag/Amsterdam.

Verder kan ik nu af en toe illegaal op internet, dus ik hoop dat ik de site, mijn mail, msn en skype wat regelmatiger kan doen. En de anderen zijn al een maand bezig internet aan te sluiten (alles gaat hier heel langzaam). Als het eindelijk lukt is dat helemaal geweldig. :D

Raymond (m'n colloque) heeft net het virus dat ik op mijn laptop had eraf gehaald en wat antivirus geinstaleerd. Dus das helemaal goed.

Heb trouwens ook nieuwe vriendjes en vriendinnetjes gemaakt, de oude huisgenoten en hun vrienden/vriendinnen. Ben er eergister mee in t park geweest, leuk en goed voor mijn frans. Ze praten trouwens wel veel over s*x ;P.
Heb toen ook een handtekeningenboekje gekocht en mijn eerste 2 handtekeningen (Balou en Abu) gekregen. Wilde hem ook van Pluto, maar er kwam een Spaanse vrouw met een fotocamera en 30 kinderen die een foto wilden van Pluto en mij dus maar wegduwde. Eerste keer dat ik weer eens uitflipte en schreeuwde: 'Je déteste l'espagnol!!' (sorry Is). Maar t is wel zo, niemand vindt ze aardig. In het hotel niet omdat ze alleen maar Spaans spreken en ze boos worden als jij dat niet (goed) kunt. In het park omdat ze voordringen. En de mensen die de karakters doen al helemaal niet omdat ze alle kanten op gegooid worden door hen.

Dit was een berichtje dat vorige week niet lukte omdat de verbinding uitviel. Plaats er zo weer een.

Xuz Ralf

• 25 Oktober 2006 - 17:28

Malou:

Heey Ralfie:D, zo te horen gaat wel alles goed daaro, volgens mij heb je het prima naar je zin:D. Ja in Frankrijk zijn de mensen iets relaxter (laaaangzaam:P), maar elke kleine vordering is er een moet je maar denken. Hoop dat je het nog een tijdje naar je zin zult hebben daar, heeel misschien zien we elkaar snel.... Knuffel Malou

• 25 Oktober 2006 - 18:45

Erik:

Mooi zo dat je verhuist bent! Tenminste af en toe nog contact met de vreemde uit Frankrijk;-)!

Da spanjaarden vreemd zijn wisten we toch al...remember Malgrat?Hehe

Groetjes!