geen idee, gewoon wat nieuws - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu geen idee, gewoon wat nieuws - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

geen idee, gewoon wat nieuws

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ralf

04 Oktober 2006 | Frankrijk, Parijs

De titel zegt t al,even een update. Ben dus inderdaad naar Marleen gegaan vorige week, en we hebben heel wat afgelopen, en ook veel gezien. Verder wordt het werk al een gewoonte en kan ik dus 'leuke' checkins doen, inspelen op de gast. mijn huisgenoot is helaas vertrokken en ik heb al weer nieuwe 'colloques'. Ze zijn gelukkig wel aardig. Had me trouwens wel een keer veslapen, oeps, te laat op le travail. En Robbert, t gaat wel goed komen met die show, ben nog 4 maandjes hier. En als er nog menjes komen (mij is gezegd van niet), ik sponser (deels)!!

Bisous et a bien tot

• 18 Oktober 2006 - 11:38

Ben:

Hej Ralf,

Niet te vaak verslapen he. Ochja kan wel eens gebeuren.

Ben aan het denk om een keerdje langs te komen. Moet ik even kijken hoe ik dat ga doen. Of het wel gaat lukken met school en werk. Voor de rest gaat het hier zijn gangetje.

Ralf, niet te veel flirten met die engelse damens, die zijn niet te vertrouwen.:)

Groet Ben

• 22 Oktober 2006 - 17:09

Femke:

Hey Ralfie!

Heb van Lien gehoord dat t leuk was in Disney en k krijg deze vrijdag de foto's te zien! Ben benieuwd!!! F n vraagje...Als jij naar Nederland komt he, wil je me dat dan laten weten. Kan k je weer ns zien!

Dikke kus en knuf

• 22 Oktober 2006 - 17:12

Femke:

Hey Ralfie!

Dikke kus en knuf

• 24 Oktober 2006 - 22:08

Ruud:

Hey Ralf,

Alles goed? Hier wel, maar heel heel druk! Ben bezig met het regelen van mijn keuzevakken (rechten), ben dit jaar weer bestuur van KINRAN en moet mijn scriptie ook nog regelen. Daar komt nog bij kijken dat als alles volgens planning gaat ik volgend jaar voor 2 jaar (of altijd) naar Denemarken ga om mijn Master te lopen.
    Maar waarvoor ik een bericht achterlaat is het volgende: wanneer ben je weer terug, omdat ik namelijk dit jaar op een zaterdag jarig ben hou ik een huisfeest, en ik weet niet of je er dan al weer bent. Het is 27 januari, tijd genoeg dus...
    In ieder geval nog veel succes en vooral veel plezier.

Clear blue skies!