geen idee, gewoon wat nieuws - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu geen idee, gewoon wat nieuws - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

geen idee, gewoon wat nieuws

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ralf

04 Oktober 2006 | Frankrijk, Parijs

De titel zegt t al,even een update. Ben dus inderdaad naar Marleen gegaan vorige week, en we hebben heel wat afgelopen, en ook veel gezien. Verder wordt het werk al een gewoonte en kan ik dus 'leuke' checkins doen, inspelen op de gast. mijn huisgenoot is helaas vertrokken en ik heb al weer nieuwe 'colloques'. Ze zijn gelukkig wel aardig. Had me trouwens wel een keer veslapen, oeps, te laat op le travail. En Robbert, t gaat wel goed komen met die show, ben nog 4 maandjes hier. En als er nog menjes komen (mij is gezegd van niet), ik sponser (deels)!!

Bisous et a bien tot

  • 18 Oktober 2006 - 11:38

    Ben:

    Hej Ralf,

    Niet te vaak verslapen he. Ochja kan wel eens gebeuren.

    Ben aan het denk om een keerdje langs te komen. Moet ik even kijken hoe ik dat ga doen. Of het wel gaat lukken met school en werk. Voor de rest gaat het hier zijn gangetje.

    Ralf, niet te veel flirten met die engelse damens, die zijn niet te vertrouwen.:)

    Groet Ben

  • 22 Oktober 2006 - 17:09

    Femke:

    Hey Ralfie!

    Heb van Lien gehoord dat t leuk was in Disney en k krijg deze vrijdag de foto's te zien! Ben benieuwd!!! F n vraagje...Als jij naar Nederland komt he, wil je me dat dan laten weten. Kan k je weer ns zien!

    Dikke kus en knuf

  • 22 Oktober 2006 - 17:12

    Femke:

    Hey Ralfie!

    Heb van Lien gehoord dat t leuk was in Disney en k krijg deze vrijdag de foto's te zien! Ben benieuwd!!! F n vraagje...Als jij naar Nederland komt he, wil je me dat dan laten weten. Kan k je weer ns zien!

    Dikke kus en knuf

  • 24 Oktober 2006 - 22:08

    Ruud:

    Hey Ralf,

    Alles goed? Hier wel, maar heel heel druk! Ben bezig met het regelen van mijn keuzevakken (rechten), ben dit jaar weer bestuur van KINRAN en moet mijn scriptie ook nog regelen. Daar komt nog bij kijken dat als alles volgens planning gaat ik volgend jaar voor 2 jaar (of altijd) naar Denemarken ga om mijn Master te lopen.
    Maar waarvoor ik een bericht achterlaat is het volgende: wanneer ben je weer terug, omdat ik namelijk dit jaar op een zaterdag jarig ben hou ik een huisfeest, en ik weet niet of je er dan al weer bent. Het is 27 januari, tijd genoeg dus...
    In ieder geval nog veel succes en vooral veel plezier.

    Clear blue skies!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Stage Disney

Stage in Disney, Paris

Recente Reisverslagen:

22 April 2007

Managementstage

02 Februari 2007

Retour aux Pays Bas

23 December 2006

Het einde :S

12 December 2006

Weer n dagje niets doen

30 November 2006

Druk druk druk
Ralf

Na de hotelschool bijna af te hebben, begin ik aan een reisje aroung the world van ongeveer 2 jaar.

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 84314

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 27 Juli 2013

De reis die heet het leven

10 Oktober 2011 - 13 Oktober 2011

Paar daagjes Disney

17 Maart 2010 - 01 Juli 2011

Down Under & the Far East

10 Juni 2009 - 17 Maart 2010

Thuis

07 Juli 2008 - 10 Juni 2009

My 1st World Trip

30 Juni 2007 - 31 Juli 2007

Maandje Europe

09 September 2006 - 07 Februari 2007

Stage Disney

Landen bezocht: