Waaaaater!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Waaaaater!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Waaaaater!!!!!!!!!!!!

Door: Ralf

Blijf op de hoogte en volg Ralf

13 Mei 2009 | Argentinië, Puerto Iguazú

Hoi

Merci beaucoup, Muchas gracias, Dankjewel, Danke schon, Thnx for the B-Day wishes...

BUT

I decided that my B-day will be tomorrow!!! Because we can´t go to the waterfalls today. I´ll be waiting for your B-day presents.

We are now in Iguazu, Anahi hostel, so you can send them there! :P

Ow yeah, we didnt do much in BA, only a Bomba Party with drums, which was awesome.

Ciaooowww

• 13 Mei 2009 - 18:33

Franklin:

Hoi,
    Hartelijk gefeliciteerd en nog vele jaren.

Natuulijk ook proficiat aan je ouders

• 13 Mei 2009 - 18:38

Ruth:

PROFICIAT!!!!!!
    kus-kus-kus

• 13 Mei 2009 - 19:18

Ine (Linda's Mama):

Hallo Ralf,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

En welke cadeautjes heb je allemaal gehad? :)

Groetjes uit Purmerend

• 13 Mei 2009 - 19:27

Anja, Willy, Talitha:

Hoi Ralf,
    Ook van ons hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Een gezellige dag bij de watervallen.
    Heb je ons cadeautje ontvangen?
    Kusjes, knuffels xxx

• 13 Mei 2009 - 23:01

Ralfje Zelf:

Dankjewel allemaal. Cadeaus: een kindersurprise ei van linda toen ik afgelopen nacht heerlijk lag te slapen in de bus en zij me om 0.00h wakker maakte en ze neemt me zo uit eten. Voor de rest wacht ik vol spanning op de post morgen. :P

• 14 Mei 2009 - 22:44

Hans En Peter:

Je verjaardag vieren in een vreemd land, ver van huis. Van de ene kant lijkt me dat heel super, van de andere kant ook een beetje eenzaam zonder de mensen om me heen waarvan ik houd.
    Maar verjaardagen kun je nog vaak vieren. Maar zo'n ervaring als die jij nu opdoet once in a lifetime.
    Als ik wist hoe ik een melodietje kon versturen zou ik dat doen, maar je moet het helaas doen met een eenvoudig maar welgemeend "lang zul jE leven".
    Knuffels,
    hans