The End - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu The End - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

The End

Door: Ralf

Blijf op de hoogte en volg Ralf

03 Januari 2009 | Frankrijk, Parijs

..of Noel

This week, till the 6th, are the last days of the X-mas season in Disney. So at the moment it is still a bit bizzyyy (lot's of English and Spanish), but wenn I leave, my collegues will have a little holliday. ;)
On the 28th I invited Chrissy, Carmen, Frieda, Yeimy, Patricia (she came back for the week end), Sarah (friend of Patricia who came with her) and Philip (my new roomy) for dinner:
- Cocktail with dutch and german sweeties (like stroopwafels or kerststoll)
- Carpaccio of Saumaon with white wine
- Several Asian dishes with red wine or rose
- Hot banana with ice, baileys and caffee
It was D-E-L-I-C-I-O-U-S :D jumjum :D

..of 2008

First of all, I hope everybody survived last year and I hope U'll all enjoy 2009 as much as I will (with seeing the world and all). For the rest, I wish you all a lot of luck, health (especially Noah, Ben's son) and prosparity for the new year. I already heard from Rico that their New Years Eve Super Hero Party was a complete succes and they redone it the day after. Hope everybody had a good time. As for me, I unfortunately was cleaning dustbins at work at midnight the 31st. :( Afterwords (worked till 1AM) I went to the party of Ana Maria (collegue) and drunk some glasses with my roomy wenn I got home.

..of Disney

To be continued, but tonight I have my Byebye Fiesta! :D

• 03 Januari 2009 - 15:04

Buurtje:

hey buur!! dat gaat snel he, het eind?! bij mij is t ook al bijna zo ver, echt zo raar na hier een jaar gezeten te hebben... :S maar ja gelukkg staat er nog een mooi avontuur te wachten! xx :)

• 03 Januari 2009 - 15:26

Inge:

Gelukkig Nieuwjaar Ralf!
    Een fijne laatste week in Disney! Tot de 16e!!
    X Inge

• 03 Januari 2009 - 16:57

Marielle:

He ralfje,
    de allerbeste wensen voor 2009!! dat we elkaar snel weer mogen zien he!!
    Jeejte ga je al bijna weg uit Disney, snel gegaan he!?!? Geniet van je reis naar Linda en doe ze ma de groetjes van me.

Liefs Fleurtje

• 03 Januari 2009 - 19:13

Isa:

Hey Ralf!!!

Jij ook nog een gelukkig nieuw jaar! Ben net terug uit Sicilië, was echt super. :) Jullie menu klinkt echt lekker! Wij hebben allerlei siciliaanse dingetjes gegeten, ook de moeite waard :p. Weet niet zeker of het gaat lukken om naar je afscheidsparty te komen: zit namelijk vlak voor een tentamen waar ik geen barst voor heb gedaan en die week is al errug vol... dus... je hoort t nog!

ciao,
    Isabel

• 04 Januari 2009 - 15:23

Sarah S:

Heej Ralfje!
    Gelukkig nieuwjaar en een spetterend 2009!!! Het feestje van 16 januari staat al in mijn agenda genoteerd :D
    xx Saar

• 08 Januari 2009 - 08:05

Ralf:

It was really delicious!
    Du wirst hier fehlen!!!!
    Aber ich bin sicher wir sehen uns wieder... =)
    *hug*

• 11 Januari 2009 - 20:24

Ralf, The Real One:

Hahaha, I've a spooky that uses my name :P

• 16 Januari 2009 - 18:05

Erik:

Hoi Ralf! :P

Je zit hier op de bank, maar ik heb twee nieuwe uitdagingen voor je :P!

Alsnog naar het wisselfeest van Luna-tik gaan op 21 januari 2009, 1 dag voordat je vertrekt op je grote reis!
    Beloning: het toegangskaartje!

Trouwen in Las Vegas in ElvisPak!
    Minimaal een half jaar getrouwd blijven voor de wet!