Firewalk, Sailing and Sports - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Firewalk, Sailing and Sports - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Firewalk, Sailing and Sports

Blijf op de hoogte en volg Ralf

27 Juli 2013 | Nederland, Eindhoven

Voor al mijn vriendjes en vriendinnetjes die ik tegenwoordig veel te weinig zie, hierbij een korte update van mijn leven. En binnenkort zal je telefoon gaan, want ik mis iedereen en ben bezig met jullie allemaal af te spreken en te bellen. :D

UTPW
'De wat?!?', denk je waarschijnlijk, dus ik leg het je uit. UTPW staat voor Unleash The Power Within en is een training vanuit Mise en Place. Ik zal niet in details ingaan, maar het komt erop neer dat het uitgaat van je eigen innerlijke kracht. Dus veel oefeningen, workshops, meditatie, maar ook...de FIREWALK! Yes, I'm a m*th*rf*ck*ng firewalker en heb dus (op mn blote voetjes) over kolen van 1200 graden gelopen!! :D En jullie dachten al dat ik gek was toen ik een jaar geleden een pijl op mijn keel doormidden heb gebroken. :P

Zeiltripje
Verder heb ik net bijna 2 weekjes vakantie (lees geen werk) achter de rug. Eerste dagen daarvan was de UTPW en erna ben ik gezellig met 14 collega's gaan zeilen in Friesland. Kan het nu helemaal zelf (met windkracht 2) en het was echt genieten. :)
Was alleen ergens zo stom om een bommetje te maken om mensen in de andere boot nat te krijgen (die missie lukte), waarna ik vervolgens door mijn eigen boot omgevaren werd. :S Was wel ff spannend om erna een aantal minuten erachteraan te moeten zwemmen om er weer op te komen...

Summer6Camp
Ook dit is een activiteit vanuit het werk, het jaarlijkse sportevenement waarop Mise en Place vestigingen vanuit allerlei landen meedoen (650 deelnemers dit jaar).
Eindhoven had geen prijzen in de wacht gesleept, maar ikzelf wel: met de sponser run voor het goede doel 3e geworden. :)
Verder was het veel sporten, oude en nieuwe bekenden tegenkomen en 's avonds ('s nachts) veel gezelligheid.

Verder, ik ben alweer 3 maanden Project Leider (voor diegenen die t nog niet weten, ik ben dus nu leidinggevende op de vloer) en heb best wel al leuke partijen gehad daarmee: barhoofd Extrema, stand hoofd Provada of n tripje naar Monaco voor de Global Champions Tour.

Kortom, het gaat super met me! Just wanted to share that with u guys.

Hughug and see ya soon.

PS. Voor foto's van dit alles, zie facebook

  • 27 Juli 2013 - 21:52

    Erik:

    Klinkt goed die UTPW, maar ti's wel rechtstreeks de titel van de seminar van Anthony Robbins waar ik in 2003 was :D Ook de firewalk gedaan daaar, echt supervet!

    Klinkt goed allemaal :) Yoeri heeft zijn vaarbewijzen ook; misschien maar eens paar dagen op een boot zitten met zn allen ;-)

    Spreek je snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Ralf

Na de hotelschool bijna af te hebben, begin ik aan een reisje aroung the world van ongeveer 2 jaar.

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 605
Totaal aantal bezoekers 84126

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 27 Juli 2013

De reis die heet het leven

10 Oktober 2011 - 13 Oktober 2011

Paar daagjes Disney

17 Maart 2010 - 01 Juli 2011

Down Under & the Far East

10 Juni 2009 - 17 Maart 2010

Thuis

07 Juli 2008 - 10 Juni 2009

My 1st World Trip

30 Juni 2007 - 31 Juli 2007

Maandje Europe

09 September 2006 - 07 Februari 2007

Stage Disney

Landen bezocht: