Het begin van het einde - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Het begin van het einde - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Het begin van het einde

Door: Ralf

Blijf op de hoogte en volg Ralf

21 Juni 2008 | Nederland, Maastricht

Zo, gister mijn contract opgestuurd naar Disney en dinsdag mn mondeling gehad. Dit laatste overigens gehaald met een 7, dus rest mij alleen nog 3 studiepunten voor de presentatie voor de opdrachtgever en dan ben ik klaar! Disney was ik in eerste instantie niet aangenomen. Maar mn oude baas kende mij nog en ik werd opeens op de fiets opgebeld dat ik een baan en onderdak had: wanneer ik wilde beginnen.. :P :)

Ben dus nu druk bezig met alles afronden en voorbereiden op het reizen. Grappig feitje: ik word officieel zwerver, gezien ik me nergens hoef in te schrijven omdat ik nergens langer dan 8 maanden verblijf. :P

De grove planning ziet er zo uit voor het wereldreisje: Paris - Florida - Aruba - (Mexico) - Zuid Amerika (Colombia, Brazilië, Chili, Peru, Argentinië) - Australië - Azië (Japan, China, India, Tibet, Thaïland). Hoe het precies loopt, zie ik wel. Nu eerst nog zorgen dat mijn verzekeringen, paspoort, financiën, reisdocumenten, inentingen etcetc. goed in orde zijn.

Wat er verder nog is gebeurt in de tussentijd:
- Heb de Oranjebraderie voor de handbal georganiseerd. Liep niet helemaal soepel, maar was wel een leermoment en leuk om te doen.
- Daarna heb ik nog geholpen met Pinkpop bij de handbal, ook leuk natuurlijk (vooral de gratis entree erbij :D). Helaas moet ik nu stoppen bij BDC, ik ga t missen.
- Het kamp en feest van Luna-Tik (faculteitsvereninging psychologie) zijn geweest. Het was beiden top!! Al hebben we wat stressmomentjes gekend, maar dat hoort erbij. Heb er nu weer wat vriendjes bij, maar die willen niet dat ik wegga. :P
- De laatste tijd wat feestjes bezocht en vooral genoten van het leven. Helaas heb ik school wat op de achtergrond gezet en daar waren mn groepsgenootjes niet helemaal blij mee. :S :$ Maja, over het algemeen was mn afstudeergroepje wel relax en was het best gezellig. :)
- Verder weet ik niet goed wat ik gedaan heb, niet echt veel dus.. ;)

Dat was de korte update. vanaf de 7e (juli) zit ik weer in Parijs (Disney) en zal ik regelmatig schrijven. Als ik internet heb heet dat.

Groetjes en een kus voor die het wil,

Wingman aka Ralf

  • 21 Juni 2008 - 14:07

    Fleurtje:

    Hee Ralfje, tis heel wat, wat je allemaal wilt gaan doen. Maar ik weet zeker dat het je helemaal gaat lukken. maar.....ik ga je vreselijk missen!!!Gelukkig zie ik je maandag nog, daarna houden we zeker contact. dikke kus Fleurtje, ook wel Mariëlle

  • 21 Juni 2008 - 22:28

    Sarah (S):

    Heej Ralfje!
    Oew, je gaat volgens mij echt een spannende en te gekke tijd tegenmoet! Hou ons maar zo goed als het gaat op de hoogte! Alvast de allerbeste wensen voor je grote avontuur!!!
    Knuffel, Saar

  • 22 Juni 2008 - 07:27

    Inge:

    Jaa!! Parijs (en al die andere landen!) Niet vergeten: 11 t/m 15 augustus he!
    Ik weet zeker dat je het super gaat vinden, dus niet treuren en kom maar op met die vliegtickets ;)
    Tot snel weer.
    Kus Inge

  • 22 Juni 2008 - 08:27

    Isa:

    hey Ralf,

    Wereldreis klinkt echt superrrr!!! Veel foto's wil echt zien en lezen wat je allemaal mee gaat maken. Nog even die presentatie en voor jou zit t er dan op! Whoehoe, weg hotelschool!!!

    X Isa

  • 30 Juni 2008 - 12:18

    Marleen:

    Heej Ralf!

    Wauw.. het gaat echt bijna beginnen! Wat spannend zeg! Ben reuze benieuwd hoe het allemaal gaat lopen voor je en ik zal je avonturen op de voet gaan volgen :-)

    Maarrr.. nog wel ff meeten voordat je vertrekt? We bellen!

    Kus Leen

  • 01 Juli 2008 - 22:56

    Linda:

    Wow buur! Ten eerste gefeliciteerd dat je je verdediging hebt gehaald, bne trots op je! :D :D
    pfffie en je reisplanning ziet er wel heel goed uit moet ik zeggen.. zou bijna gewoon helemaal met je mee willen.. waar haal je in godsnaam t geld vandaan!?!?!? en hoelang heb je ervoor uitgetrokken? wanneer kom je naar aruba? zuid amerika word t sowieso, hoop iK! miss kunnen we anders wel reiznen en werken... weet niet of ik anders genoeg geld heb! en mexico wil ik ook graag! en australie... hmm mis ga ik wel gewoon met je mee! :D nog ff een backback regelen... ;)
    mail ff ene update?!
    xxxx

  • 02 Juli 2008 - 13:13

    Ruud:

    Ik zeg, regel die baan bij Naked News en kom in A op de tel. Bedrag volgt na vergadering...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ralf

Na de hotelschool bijna af te hebben, begin ik aan een reisje aroung the world van ongeveer 2 jaar.

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 84291

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 27 Juli 2013

De reis die heet het leven

10 Oktober 2011 - 13 Oktober 2011

Paar daagjes Disney

17 Maart 2010 - 01 Juli 2011

Down Under & the Far East

10 Juni 2009 - 17 Maart 2010

Thuis

07 Juli 2008 - 10 Juni 2009

My 1st World Trip

30 Juni 2007 - 31 Juli 2007

Maandje Europe

09 September 2006 - 07 Februari 2007

Stage Disney

Landen bezocht: