Pasen - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu Pasen - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Ralf Wingen - WaarBenJij.nu

Pasen

Door: Ralf

Blijf op de hoogte en volg Ralf

23 Maart 2008 | Nederland, Landgraaf

Zo, long time no write. Maar heb ook een beetje veel gedaan: stage, afstuderen, AC van de handbal, Kampcommissie van Psychologie (lang verhaal :P) en natuurlijk Travian (echt verslavend :S).

Anyway, mijn stage in België bij Center Parcs is goed verlopen. Reuze veel geleerd op gebied van leiding geven en omgang met mensen/verklaren van gedrag (wel veel theorie). Verder heb ik ook veel rondgereisd met Richard om bijvoorbeeld markt onderzoek te doen (maw mysterie visits in de horeca op kosten van CP :D). Wat ik ook leuk vond, was het maken van de CenterBox (een nieuw concept bedenken speciaal voor de kinderen). Heb ondertussen mn punten terug: 2 maal een 8! :D

Ben nu bezig met afstuderen (en alweer samen met Richard :P). Ons project: kwaliteits imago onderzoeken in Vaals. Jawel, Vaals, die 'berg' in Limlamd. Moet er morgen ook gaan enquêteren, wordt fun want er is sneeuw!! voorspeld.
Groepje is relax, maybe beetje perfectionistish, ma zo halen we het ten minste.

Heb nu vakans en ben dus bezig met het voorbereiden van mijn wereldreis en solliciteren bij Disney (jeej another time :D). Daarover volgt snel meer info.

Dat was het voorlopig.

Groetjes en veel plezier waar jullie ook zijn!
Ralf

  • 23 Maart 2008 - 10:37

    Robbert:

    Mag ik de eerste zijn? Klinkt toppie, Ralf! Jij ook veel plezier, ik spreek je dinsdag toch?

    Greetz

  • 23 Maart 2008 - 11:56

    Fleur:

    Hey Ralfje, ik zie het al wel: druk druk druk!!! maar dat wist ik al he...hihi.
    Jij ook vrolijk pasen!! geniet van je vakantie en ik spreek je zeker heel snel na de vakans.
    dikke kus

  • 28 Maart 2008 - 22:21

    Linda:

    hey buur!
    gaat t afstuderen een beetje goed?! wel goed je best doen he?! en hoe zien je reis plannen eruit? hou me op de hoogte :D
    moet weer werken...
    xxxx

  • 16 Juni 2008 - 13:07

    Inge:

    Heey jij, moet je je site niet eens updaten in de zin van Parijs & werelreis?
    (haha, dat rijmt :D)
    Daag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ralf

Na de hotelschool bijna af te hebben, begin ik aan een reisje aroung the world van ongeveer 2 jaar.

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 84314

Voorgaande reizen:

27 Juli 2013 - 27 Juli 2013

De reis die heet het leven

10 Oktober 2011 - 13 Oktober 2011

Paar daagjes Disney

17 Maart 2010 - 01 Juli 2011

Down Under & the Far East

10 Juni 2009 - 17 Maart 2010

Thuis

07 Juli 2008 - 10 Juni 2009

My 1st World Trip

30 Juni 2007 - 31 Juli 2007

Maandje Europe

09 September 2006 - 07 Februari 2007

Stage Disney

Landen bezocht: